fredag 29 januari 2010

Fuck this shit


Sista spellistan! * P E N I -bloggen upphör och jag beger mig frustande in i nya projekt som skola, vård och omsorg. Tack till alla er som lyssnat det här halvåret, och extra stort tack till alla som bidrog med listor och tips. Ni har öppnat ny horisonter. Tjallala.

Precis som de flesta av mina listor är även denna astigt och lustigt ihopsatt. Håll till godo, för nu blir det inga fler.


Punkt:

Sketch For Summer - The Durutti Column
Temptation Inside Your Heart - The Velvet Underground
Nina Con Un Tercer Ojo - Rosa Yemen
Kanske Jag (Kalle Strandberg RMX) - Nordpolen
Coda (Like To Get To Know You) - Spanky & Our Gang
Shining Escalade - Hot Chip
Heart Skipped A Beat - The xx
Taste What's Rhythm - Swamp Children
Bed För Mig - Avner
A Little Lost - Arthur Russel
Inner Island - El Perro Del Mar
Atmosphere - Joy Division
Annanass - Taken By Trees

Lyssna här

1 kommentar:

  1. Jag gillar Flytepassningen, men Petter, sluta gärna inte, jag kommer sakna dig.

    SvaraRadera